FANDOM

DayTasks 1

Дневните задачи са определени действия, които трябва да правите всеки ден. Правете ги редовно, за да не губите опит (вижте опита, който получавате от различните задачи по-надолу), сила и икономическо умение. Силата увеличава щетата, която нанасяте в битка, а икономическото умение ви позволява да произвеждате по-голямо количество продукция и респективно да получавате по-висока заплата. 

Тренировка - 3 точки опит Редактиране

DayTasks 2

Има два начина да отидете на страницата за тренировки. Първият начин е като натиснете иконката наподобяваща мишенка (оградена в картинката отгоре), а вторият начин е като отидете от "Моите места" -> "Тренировка". След това натискате бутона "Тренирай". Тренировките увеличават вашата сила и подобряват щетата, която нанасяте в битка.

На всеки 30 тренировъчни сесии ще получите  Super Soldier Medal (Медал: Супер войник) и бонус 5 злато. След 30 последователни тренировъчни дни имате 25% шанс да получите +50% бонус към тренировките (по подобие на премиум акаунта). Това не важи за играчи, които притежават много високо ниво на сила.

Работа - 5 точки опит Редактиране

DayTasks 3

Има два начина да отидете на страницата за работа. Първият начин е като цъкнете иконката наподобяваща човече в костюм (посредата на дневните задачи), а вторият е като отидете от "Моите места" -> "Работа". В случай, че нямате такава то тогава от "Трудовата борса" и се присъедините към компания, която най-добре отговаря на вашите работнически изисквания. След това просто натиснете бутона "Работи" и ще получите точки опит и заплата.

Работенето също така увеличава вашето икономическо умение, което е в основата на това каква заплата получавате. Колкото по-високо икономическо умение притежавате, толкова по-висока заплата ще получавате. Добре е да знаете, че компаниите опериращи на трудовата борса и продуктовия пазар се управляват от други играчи.

За всеки 30 последователни дни работа ще получавате Hard Worker Medal (Медал: Усърден работник) и бонус 5 злато.

Бой - 1 точка опит на удар Редактиране

DayTasks 4

За битките има малко повече опции, от които да се избира, за да се стигне до една конкретна битка. Понеже тази страница е насочена към дневните задачи, то за да се биете цъкнете иконката наподобяваща Топ и изберете една от изброените битки. Ако сте си купили преди това оръжия от пазара - изберете ги, за да увеличите цялостното си представяне в битката.

Ще получите по 1 точка опит за всеки един отделен удар, който нанасяте или 5 точки опит за една атака използвайки бутона "Обезумей" (тоест 5 удара едновременно). Биейки се в дадена битка, вие подкрепяте държавата и нейните съюзници в опита ѝ да превземе, защити или да си върне даден регион. Ако направите най-високата щета в един рунд, ще получите Battle Hero Medal (Медал: Герой на битката).

Ако държавата, за която се биете е поставила защитна система вие ще правите по-висока щета, в зависимост от качеството на тази система. Ако сте член на военен отряд, който е поставил заповед да се бие в тази битка, на страната на държавата, за която вие се биете, то вашата щета ще получи бонус в зависимост от ранга на отряда. Също така вашата щета ще се увеличи, ако сте в регион, който дава бонус към битката, в която взимате участие. Такива региони са:

  • За въстание - регионът на въстанието;
  • За атака - всички граничещи приятелски региони, с този, който е нападнат;
  • За защита - регионът, който се защитава;

Биейки се в отделни битки също така увеличава вашият Военен ранг, което, отделно от всички други бонуси, увеличава щетата, която нанасяте.