FANDOM

 Договори Редактиране

С използването на договорите играчите могат да купуват, продават или заменят продукти и суровини, да заемат или отдават пари и т.н..

Когато изготвя договора, играчът може да избере от следния списък с различни варианти:

  • Продукти;
  • Пари (местна валута или злато);
  • Заеми;
  • Екипировка;

Как да изготвя договор? Редактиране

  1. От менюто "Моите места" изберете "Договори";
  2. След това "Създай нов шаблон";
  3. Накрая предложете договора на някой от вашите приятели (можете да предлагате договори само на хора включени в списъка с приятели);
Contracts 1-0
C2

Търговия с продукти Редактиране

Пример за договор за търговия:
C3

Заемане/Отдаване на пари Редактиране

Вашите дългове са представени в "Моите места" -> "Договори"

Не изплащайте своите дългове, чрез директно даряване на сумата на човека, който ви е предоставил заема. Използвайте бутона "Плати дълг"!!!

Пример за дълг:

C4

Пример за отпускане на заем:

C5

Просрочени заеми Редактиране

Дълговете стават просрочени, когато денят посочен като краен в договора изтече. Когато дълга стане пресрочен играчът се наказва като му се налагат следните санкции:

  • Не може да се бие с оръжия в битките;
  • Не може да гласува на изборите;
  • Не може да се кандидатира за изборите.

Веднъж след като просроченият заем се изплати, наказанието незабавно се премахва и играчът отново има достъп до тези функции на играта. Когато един дълг се просрочи, човекът, който е предоставил парите може да поиска "Плащане на сила" от Операторите на играта.

Риск от отдаване на пари Редактиране

Въпреки че това е най-добрият начин за търговия с пари, продукти и взимане на заем, винаги има и риск за човека, който отдава тези неща на другите играчи. Както вече стана дума, в случай, че срокът за погасяване на заема изтече и вие не сте си получили парите можете да се обърнете към някой от Операторите на играта и да изискване "Плащане на сила" на заема, който ви се дължи.

Запомнете: Служителите на e-Sim не дават никакви гаранции, че ще си получите обратно цялата сума по договора. Всичко зависи от това, какво е правил с парите ви играчът преди заема да стане просрочен.

Предложение: Взимайте и давайте пари само на хора, на които имате доверие или на такива, които са доказали в миналото, че може да им се вярва по отношение на заемите.

Вземете под внимание: Когато изпаднете в ситуация да не можете да изплащате своите заеми, това може да доведе до бан на вашия гражданин.

Възможност да ви прецакат Редактиране

Винаги има хора, които се опитват да прецакат другите играчи. Използвайте функцията на играта за договорите, за да се предпазите от тях. Тези хора, често предлагат продукти, суровини, валути или злато на ниска цена и ви съветват да използвате бутона за дарение вместо договор. Именно поради тази причина екипът на e-Sim винаги съветва да се използва функцията за създаване на договор.  

В случай, че някой ви прецака, използвайки договор - екипът на e-Sim ще може да ви помогне, но ако използвате функцията за дарение, екипът няма как да възстанови загубените от вас предмети и пари.